Online ügyintézés

< VISSZA
Online ügyintézés
2020.04.16.

A koronavírus mindannyiunk életére kihatással van. Igyekszünk otthon maradni, nem menni sehová. Online rendeljük meg azt, amire szükségünk van, online intézzünk ügyes-bajos dolgainkat, és online tartjuk a kapcsolatot családunkkal, ismerőseinkkel. A COVID-19 által okozott pandémia a hosszú telefonbeszélgetések, az otthoni bekuckózások időszaka.

Sokan már egy hónapja vállalták, és vállalják azóta is az otthoni karantént. Otthonról dolgoznak, otthonról élik és szervezik életük mindennapjait. 

Mi nem dolgozunk home office-ban. De mi is fontosnak tartjuk, hogy vigyázzunk Önökre, vigyázzunk magunkra. Eddig is tudtunk lehetőséget biztosítani online ügyintézésre, azonban ebben az időszakban kiemelten fontosnak tartjuk ennek hangsúlyozását.

 

Hogyan néz ki az online ügyintézés a gyakorlatban? Megpróbálom teljesen egyszerűen összefoglalni:

 

1) Telefonon / e-mailen egyeztetünk

Megbeszéljük a kért szolgáltatást, azok pontos részleteit, feltételeit, majd ezek alapján elkészítem Önnek az árajánlatot, melyet vagy e-mail-en küldök meg Önnek, vagy telefonon tájékoztatom.

 

2) Megrendelés előkészítése

Az Ön által elfogadott ajánlatot követően egyeztetjük az Ön, valamint az Elhunyt személyes adatait. Elkészítem a szükséges meghatalmazásokat, megbízásokat, nyilatkozatokat.

 

3) Megrendelés

Az elkészített iratok aláírása a következőképp történhet:

  • amennyiben Ön rendelkezik e-mail címmel, nyomtatóval, és tud szkennelni, a dokumentumokat e-mail-en megküldöm. Ön otthonában kinyomtatja, aláírja, és beszkennelve visszaküldi nekem;
  • amennyiben Ön rendelkezik e-mail címmel, nyomtatóval, de nem tud szkennelni, munkatársam egy előre egyeztetett időpontban felkeresi Önt, és elhozza a dokumentumokat;
  • amennyiben Önnek a fentiekre nincs lehetősége, akkor a dokumentumokat kinyomtatom, és munkatársam egy előre egyeztetett időpontban felkeresi Önt az aláírás érdekében.

 

4) Fizetés

Jelen helyzetben preferáljuk a banki átutalást, melyhez a szükséges adatokat megküldjük Önnek. Ha Ön mégis a készpénzes fizetést választja, munkatársam egy előre egyeztetett időpontban felkeresi Önt.

 

Önnek a továbbiakban más dolga nincs, nem kell mennie sehová.

 

Szolgáltatásunk keretében mi keressük fel a kórház patológiáját, átvesszük a halottvizsgálati bizonyítványt, befizetjük a hűtés díját. Mi megyünk el az anyakönyvi hivatalba, a halotti anyakönyvi kivonat elkészíttetése, és a statisztikai adatszolgáltatás megtétele érdekében. Speciális esetben beszerezzük a hamvasztási engedélyt is az illetékes ÁNTSZ-től.

 

Nem kell bejönnie az irodába.

Nem kell bemennie a kórházba, önkormányzatba, hivatalos helyekre.

Minden intézünk Önnek.

#vigyázzunkegymásra

© Copyright 2021 Menefrisz Temetkezés - Minden jog fenntartva